Adje? Bloot!?!?

streaker1.pngEen blog over opmerkelijke milieunieuwtjes kan natuurlijk niet zonder een verwijzing naar de Vegan Streaker! Dus, bij deze een filmpje met zijn beroemde optreden bij Paul de Leeuw

Wat vinden jullie, verdient ‘ie een nominatie voor meest sexy vegetarier? Mischien moeten we dat aan Paul de Leeuw vragen, -volgens mij heeft hij daar beter zicht op!-

mrvisser.pngNa zijn actie in het hol van de leeuw, voelde deze strikte vegetarier zich blijkbaar in zijn hemd gezet en ging verhaal halen bij (oh, ironie, what’s in a name?!) mr. Frank Visser. Zie hier de uitspraak…

Maar, niemand maakt mij wat wijs. Het kan toch niet anders ofThe Vegan Streaker is niemand minder dan Adje – zonder oranje hemd, dan… šŸ˜‰

6 Responses to Adje? Bloot!?!?

  1. Tim schreef:

    Meneer de Vegan Streaker had helaas totaaaaal geen argumenten. Want volgens mij had Paul wel sympathie voor zijn actie. Ipv hem weg te sturen, krijgt ie nl alle aandacht.

    Zeg iets over de bio-industrie en barbaarse wetten van ons die dat toestaan. Dat het daarom geoorloofd is om op dergelijke wijze aandacht te vragen…

    Grappig was het wel, maar bovenal contra-productief…

  2. mvdv schreef:

    Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Strakke actie, alleen zo slecht uitgevoerd. En inderdaad, Paul de Leeuw heeft hem heel sportief -maar wel op eigen wijze!- de gelegenheid gegeven zijn verhaal doen. Jammer dat hij (de streaker) daar dan zo onhandig gebruikt van maakt.

  3. Sigrid schreef:

    Naar mijn idee bereik je met dit soort acties niet echt wat je nastreeft. Zullen mensen hierdoor nu echt gaan nadenken over wat ze eten? Ik denk dat je hiermee eerder een beeld creƫerd van: vegetariƫrs zijn losgeslagen gekke mensen, laat ik dat dus maar niet worden.

    Jammer inderdaad dat hij inhoudelijk echt niks heeft gezegd. Vlees is moord op je buik geschilderd vind ik persoonlijk niet de beste argumentatie…

  4. mvdv schreef:

    Met zijn actie -nee, sorry, om eerlijk te zijn: met de manier waarop ‘ie overkomt- bevestigt hij het beeld dat veganisten losgeslagen, wereldvreemde, depressieve radikalen zijn. Het beeld wat we ook hebben gekregen (en naar ik aanneem: terecht) van Folkert vd G. Geitewollensokken-eco-terroristen.

    Terwijl ik toch vind dat (wij), ~tariers en ~nisten, over het algemeeen zeer positief ingestelde levensgenieters zijn!

  5. Tim Remmel schreef:

    Dat je de eerste keer overrompeld wordt door Paul de Leeuw en voor lul komt te staan, kan ik hem nog vergeven. šŸ˜‰

    Maar in pak gebeurt precies hetzelfde! Dat getuigt echt van 0,000 voorbereiding. De uitspraak van Mr Visser was tamelijk voorspelbaar, heb dan tenminste je woordje klaar! Jammer, want zo schiet je compleet je doel voorbij.

    Deze meneer heeft dit geintje trouwens al vaker geflikt, bij een paardenconcours en een tenniswedstrijd als ik me goed herinner.

  6. mvdv schreef:

    Volgens mij heeft ‘ie het inderdaad niet zien aankomen. Dacht ‘ie gewoon in en weer uit beeld te lopen en had ‘ie er nooit bij stil gestaan dat Paul de Leeuw hem wel eens vrij letterlijk bij de lurven zou kunnen grijpen.

Geef een reactie

